......значи предстои ми закарването на акумулатора в багажника, щото там има повече въздух за дишане - че в тая връзка въпроса ми е следния - каква жица да ползвам до там - минуса съм измислил как да го монтирам, но по жиците съм бос, предполагам не може да се сложи ква да е, и затва питам......дебелина, и прочее....
Известие
Collapse
No announcement yet.
Акумулатора в багажника - но с какъв кабел??
Collapse
X
-
Минуса е лесен.За плюса може да използваш кабел за електрожен поне 800А за да ти е сигурна работата.Не знам дали не продават кабели на метър по автомагазините.Също така ти предлагам да го изолираш допълнително с някакъв шлаух, гофрирана тръба защото ако нещо стане в даден момент дето се вика, изгаряш.sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
-
Мда, изолацията съм я измислил, само проблема ми е че не знам какъв кабел да сложа, още повече от къде да го взема....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Тъй де, знам знака що пее, ама в смисъл че може ли да е по тънък ако пак е 800А"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение......значи предстои ми закарването на акумулатора в багажника, щото там има повече въздух за дишане - че в тая връзка въпроса ми е следния - каква жица да ползвам до там - минуса съм измислил как да го монтирам, но по жиците съм бос, предполагам не може да се сложи ква да е, и затва питам......дебелина, и прочее....Last edited by nikotm; d.m.y г., 21:41.Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеТъй де, знам знака що пее, ама в смисъл че може ли да е по тънък ако пак е 800Аsigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
ами колега нали се сещаш колко е дебел +вия кабел, вземи си по-дебел и няма да имаш ядове
както каза колегата по-горе за електрожен ще стане,освен че е важно да е голям ампераж,трябва и изолацията да е добра(противовлажна и противоудърна ,има такива,ШТРВШ ШВПС или ШКПТ примерно)Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
гамакабел посещаваш
най-скъпия който можеш да си позволиш
ако държиш за точно сечение да ти кажа ще трябва да ми измериш дължината на кабела и ще ти го сметна
другото място в сф е ташев
ПП
на око с 20 квадрата си в джаза
колкото е по-дебел толкова по не ти пука за изолацията
другото важно е кабелните обувки, които използваш да могат да поемат този ток
ППП
пак аз
ако ти се смята те това е формулата
A= I*Rho*l/V
Ро на медта е 1.72×10^-8 Ом*M
ПППП минусът изобщо не е лесен както са ти писали колеги
оно пак си сака кабел
дебелLast edited by търтей; d.m.y г., 00:23.Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщениеПППП минусът изобщо не е лесен както са ти писали колеги
оно пак си сака кабел
дебелsigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Първоначално публикувано от 1239 Покажи съобщениеколега вземи от АР 164 нейния акомулатор е в багажника.
Търтея нещо ме омота с формули и засега това остава на втори план.....
Иначе минуса ще бъде фанат на поне 3 места с жица дето трима мое да се обесят едновременно на нея....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment